آخرین اخبار
کد مطلب: 146699
کليت کابينه پيشنهادي سيزدهم از مجلس راي اعتماد مي‌گيرد
تاریخ انتشار : 1400/05/31 11:31:09
نمایش : 637
نماينده مردم شهرستان‌هاي لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به روند بررسي کليات برنامه و کابينه معرفي شده به مجلس گفت: بيشتر وزراي پيشنهادي در کابينه سيزدهم از نمايندگان مجلس راي اعتماد مي‌گيرند.

به گزارش خبرنگار سلام لردگان، حسين باميري  افزود: در بين وزراي پيشنهادي دولت سيزدهم افراد با تجربه، کار آزموده، متعهد و متخصص وجود دارد که بي‌شک با درصد بالايي از نمايندگان مجلس راي اعتماد مي‌گيرند.

وي ادامه داد: توجه به شاخص‌هاي مد نظر مقام معظم رهبري نظير انقلابي‌گري و برخورداري از روحيه جواني جزو اصول و معيارهاي رييس‌جمهوري در چينش کابينه سيزدهم است و در ميان وزراي پيشنهادي علاوه‌ بر حضور مديراني که در دولت‌هاي قبل تجربه وزارت داشته‌اند، افراد جوان و صاحب فکري ديده مي‌شود که اين موضوع از نقاط مثبت کابينه پيشنهادي سيزدهم است.

نماينده مردم شهرستان‌هاي لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان کرد: مواردي نيز وجود دارد که به نظر مي‌رسد در خصوص جذب اکثريت آراي نمايندگان مجلس هنوز در سطح خوبي قرار ندارند که چنانچه بتوانند در روزهاي آينده در دفاع از برنامه‌هاي خود در صحن علني مجلس موفق عمل کنند، احتمال راي ‌آوري آنها نيز وجود دارد.

باميري با بيان اينکه وحدت و انسجام خوبي بين دولت سيزدهم و مجلس شوراي اسلامي وجود دارد، تصريح کرد: بي‌شک اين همدلي به هم‌افزايي براي تحقق مطالبات مردم به ويژه در حوزه اقتصادي و معيشتي منجر مي‌شود و انتظار مي‌رود ساير نهادها و تشکل‌هاي فعال در کشور از جمله نخبگان علمي با حفظ و تقويت انسجام ملي و استاني زمينه خدمات‌رساني بيش از پيش به مردم را تسهيل کنند.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس